Kako izgleda idealan tvit?

Kako izgleda idealan tvit?

Kako izgleda idealan tvit?

Kompanija Buffer napravila je istraživanje među svojim korisnicima koji koriste Twitter kako bi utvrdili kakav je to idealan tvit, odnosno koje sve karakteristike sadrže oni tvitovi koji su imali najviše klikova i retvitovanja, te izazvali najviše interesovanja kod ostalih korisnika ove društvene mreže.

Foto: Screenshot/Buffer

Za potrebe istraživanja analizirano je ukupno milion tvitova različite dužine, sa fotografijama i linkovima, kao i bez njih. Kroz uporednu analizu dobiveni su podaci o tome kakav je tvit potrebno napraviti da biste privukli pažnju najvećeg broja vaših pratilaca.

Tvit sa slikom privlači značajno više klikova

Pravilo da jedna slika govori hiljadu riječi, važi i u slučaju Twittera, smatraju autori istraživanja. Tvitovi koji u sebi sadrže i sliku, doprinose znatno većem angažmanu vaših pratilaca - na ovaj način možete očekivati 22,8 posto više retvitovanja i komentara.

Idealna dužina tvita sa slikom

Od ukupnog broja analiziranih tvitova, 42 posto je sadržavalo neku sliku, 58 posto nije. Kada se odlučite za tvit sa slikom, veoma je važno znati napraviti balans između te slike i teksta. Provedena studija navodi da su se najboljima pokazali oni tvitovi čija dužina ne prelazi 40 karaktera. Ovakvi tvitovi prikupljaju 58 posto više angažmana od onih čija je dužina 60 karaktera i više. Ipak, bitno je razumjeti da ne mora nužno značiti da će određena dužina tvita sama po sebi privući veći angažman vaših pratilaca i privući nove. Ono što je veoma bitno jeste praćenje vaše publike, i eksperimentisanje sa različitim dužinama, jer jedino na taj način možete utvrditi šta je to što u vašem slučaju "najbolje prolazi".


Foto: Idealna dužina tvitova sa slikama, Buffer

Idealna dužina tvita bez slike

Ukoliko nemate sliku koju želite iskoristiti za vaš tvit, onda je bolja opcija odlučiti se za dužu tekstualnu varijantu. Naime, istraživanje je pokazalo da najveću pažnju privlače oni tvitovi bez slike čija dužina iznosi od 120 do 140 karaktera. Ovakvi tvitovi pribavljaju 77 posto više angažmana pratilaca, nego kratki tvitovi.


Foto: Idealna dužina tvitova bez slika, Buffer

Upotrijebiti link ili ne?

Od ukupnog broja tvitova koji su uvršteni u istraživanje, 70 posto ih je uključivalo link, 30 posto nije. Pomoću linkova povećavate broj klikova na vašim stranicama, ali postoji problem kod privlačnosti takvih tvitova. Linkovi su odlični ukoliko želite upoznati ljude sa širim sadržajem, međutim, ukoliko vam je cilj privući komentare, retvitovanja i dodijeliti vašem tvitu oznaku "favorite", onda je bolje da ih izbjegavate. Naime, ova studija upućuje na to da su se tvitovi koji ne sadrže linkove pokazali značajno efektnijim jer prikupljaju 25,1 posto više interesa.


Foto: Tvitovi bez linka privlače veću pažnju, Buffer

Koristite hashtagove

Većina tvitova u istraživanju nije imala nijedan hashtag - njih pola miliona, dok je oko 200.000 posmatranih tvitova uključivalo samo jedan hashtag. Ipak, ovakav način (ne)upotrebe hashtagova je pogrešan, jer statistika pokazuje da su oni veoma značajni za privlačenje pažnje. Nećete pretjerati ukoliko upotrijebite do četiri hashtaga po jednom tvitu, smatraju autori istraživanja.
 

Foto: Pravilno korištenje hashtagova, Buffer


Kompletnu studiju možete pronaći ovdje.

Izvori: Journalism.co.uk, Buffer