Email Newsletter: Put do lojalnih čitatelja

Email Newsletter: Put do lojalnih čitatelja

Iako freelance posao ima svoje prednosti, jedan od velikih nedostataka takvog djelovanja jeste činjenica da nemate neku veću platformu koja će promovirati vaš rad. Sve zavisi od vas, vašeg pisanja, vještine i nivoa zanimljivosti vašeg izvještavanja. Naravno, današnji društveni mediji nude vam mnogo dobrih opcija za promoviranje vašeg rada i sticanje nove publike putem Facebooka, Twittera, Tumblra. No veoma je lagano da se veze stečene na taj način izgube u moru sličnih.

Jedan od korisnijih alata pomoću kojih možete ostvariti dobru vezu sa poštovaocima svoga rada jeste email newsletter. Putem newslettera možete, recimo, sedmično slati svoje tekstove, priloge osobama koje su zainteresovane za vaš rad i na taj način stvarati lojalniju publiku prije no privlačiti više i više korisnika. Naravno, postoji i neugodna strana newslettera a to je mogućnost dodavanjavašeg maila na mailing listu bez prethodnog odobrenja, zatim veoma česti newsletteri za čije tematike nemate interesovanje.

Ukoliko želite svojim čitaocima ponuditi vaše tekstove putem newslettera, trebate se pridržavati sljedećih pravila:

1. Prije svega, pitajte Ukoliko ne želite da vašim kolegama i prijateljima bude muka od vašeg imena u inboxu, pitajte ih za dozvolu prije no što in stavite na mailing listu.

2. Newsletter je za vijesti Nemojte slati email samo da biste poslali nešto, pobrinite se da imate neke novosti.

3. Uspostavite strukturu Vaši pretplatnici će znati kada da očekuju mail od vas, a uz korištenje standardnog formata izbjeći ćete slanje hiljada riječi koje niko nema vremena da pročita.

Ukoliko ste zainteresovani za korištenje ovog alata, dodatna pravila kao i objašnjenja istih možete pronaći na Columbia Journalism Review