Medijske organizacije nemaju dugoročne planove za budućnost

Medijske organizacije nemaju dugoročne planove za budućnost

Medijske organizacije nemaju dugoročne planove za budućnost

Mediji više brinu o bliskoj budućnosti novinarstva.
 
Foto: Pixabay
 
Zaposleni u medijima više razmišljaju o utjecaju koji će tehnologija imati na novinarstvo u bliskoj budućnosti, nego o dugoročnim posljedicama tehnologije na medijsku industriju, pokazalo je istraživanje instituta Future Today.
 
“Globalno istraživanje o budućnosti novinarstva” zasnivalo se na odgovorima više od 300 osoba zaposlenih u medijima, od novinara do menadžera, koji su trebali dati odgovor na pitanje koliko često misle o bliskoj i dugoročnoj budućnosti novinarstva, kao i šta njihove novinske organizacije čine kako bi se nosili sa načinima na koje tehnologija oblikuje oblast medija, piše Journalism.co.uk.
 
Stariji zaposlenici pokazali su veći interes za blisku budućnost, dok mlađe osobe češće razmišljaju o promjenama u novinarstvu koje će se desiti u narednoj deceniji ili dvije. Kao mogući razlog za takve različite obrasce razmišljanja, navodi se činjenica da je manja vjerovatnoća da će mlađe osobe ostati na istom poslu nekoliko decenija.
 
Istraživanje je pokazalo da 75 posto novinskih organizacija nastoji pratiti nadolazeće trendove, te 63 posto organizacija provodi određene redovne analize o njima, ali se pri tome više fokusiraju na kraći period od 12 mjeseci do pet godina, nego na duže vrijeme.
 
Oko 53 posto ispitanika odgovorilo je da rijetko misli o budućnosti novinarstva u narednih 10 do 20 godina, a 78 posto ispitanika je izjavilo da nikada ne pravi nikakve dugoročne planove za budućnost novinarstva.