Publici je važno ko dijeli vijesti, ne samo ko ih objavljuje

Publici je važno ko dijeli vijesti, ne samo ko ih objavljuje

Publici je važno ko dijeli vijesti, ne samo ko ih objavljuje

Ukoliko žele povećati povjerenje svoje publike, mediji bi trebali početi obraćati pažnju i na to ko dijeli njihov sadržaj na društvenim mrežama, pokazala je nova američka studija.
 
Foto: Facebook
 
Čitaocima nije samo važno koja medijska kuća je objavila određenu informaciju, nego i ko tu infromaciju dalje širi putem Facebooka, rezultati su istraživanja u sklopu projekta Media Insight.
 
Ukoliko članak na Facebooku podijele osobe u koje čitaoci imaju povjerenje, veća je vjerovatnoća da će takvom članku publika više vjerovati, povećat će se angažman u odnosu na originalnu vijest, uključujući i nova dijeljenja članka. 
 
Osobe koje dijele medijski sadržaj utiču i na odnos čitalaca prema drugim aspektima članka: "Kada ljudi vide vijest od osobe kojoj vjeruju, veća je vjerovatnoća da će smatrati da ona ima tačne činjenice, sadrži različite uglove gledanja, i da je dobro napisana, nego kada isti članak podijeli neko prema kome su skeptični", pokazuje studija, piše Nieman Lab.
 
Studija ima svoje nedostatke jer je u obzir uzeto samo kakav odnos publika ima prema člancima koje dijele javne ličnosti. U ovom slučaju to su, između ostalih, bili, Oprah Winfrey, Dr. Oz, Gwyneth Paltrow, CNN-ov dopisnik za oblast medicine Sanjay Gupta i trenerica Kayla Itsines.
 
Da je bitno i ko dijeli vijest, a ne samo ko je objavljuje, pokazalo je i nedavno istraživanje koje je Commom Sense Media provela među djecom i mladima od 10 do 18 godina u SAD-u. Studija je potvrdila da ta dobna skupina posebno vjeruje vijestima koje dijele članovi njihove porodice i učitelji.