Velika Britanija: Mladi više vremena provode uz print nego uz online izdanja novina

Velika Britanija: Mladi više vremena provode uz print nego uz online izdanja novina (SPOROVOZNO)

Velika Britanija: Mladi više vremena provode uz print nego uz online izdanja novina

Print ostaje popularan među mladim osobama u Velikoj Britaniji.
 
Mladi u Velikoj Britaniji provode gotovo duplo više vremena uz printano izdanje novina nego uz njihove online verzije, pokazala je nova studija, piše Journalism.co.uk.
 
Studija “Da li je digitalna distribucija podmladila čitateljstvo? Preispitivanje starosne demografije kod konzumiranja novina” pokazuje da je tokom 2016. godine, 65 posto vremena kojeg su mladi od 18 do 34 proveli uz novinske brendove došlo putem printanih izdanja – 21.7 milijardi minuta u poređenju sa 11.9 milijardi minuta provedenih pristupajući istim izdanjima putem web stranica i aplikacija.
 
Istraživanje je pokazalo da mladi dnevno provedu u prosjeku 23 minute čitajući printano izdanje novina, i samo 43 sekunde čitajući online verziju istog izdanja.
 
Izuzetak je bio Daily Mail, u čijem slučaju mladi britanski čitaoci provode dvaput više vremena s izdanjem u online verziji, nego u printu.
 
Izvještaj dolazi kao nastavak istraživanja provedenog ranije ove godine u kojem je zaključeno da 89 posto novinskog konzumiranja u Velikoj Britaniji i dalje dolazi kroz printana izdanja.