Mlađi analitičar medijskih istraživanja

Mlađi analitičar medijskih istraživanja

NOVA TV
Mlađi analitičar medijskih istraživanja u Sektoru marketinga i korporativnih komunikacija odgovoran je za analizu i interpretaciju podataka o gledanosti, tj. čitanosti televizijskih i internetskih sadržaja, koji se zatim koriste u upravljanju programom, promocijom i prodajom. Dio je tima entuzijastičnih stručnjaka koji kontinuirano uče te znaju ono što malo tko u Hrvatskoj zna, zahvaljujući pristupu specijaliziranim alatima i bazama podataka iz zemlje i svijeta.
 
Opis posla:
- samostalna obrada podataka o gledanosti TV programa i posjećenosti internetskih portala koristeći odgovarajuće alate
- priprema podataka i izrada ad hoc izvještaja prema specifičnim potrebama internih klijenata
- prema potrebi kontaktiranje dobavljača podataka u cilju prikupljanja dodatnih podataka
- analiza i usporedba podataka dobivenih istraživanjima tržišta od strane vanjskih dobavljača s relevantnim izvorima podataka
- prikupljanje podataka kontaktirajući relevantne izvore u svrhu istraživanja trendova na medijskom tržištu
- ostali poslovi po nalogu voditelja tima
 
Kontakt i prijava: MojPosao.net
Rok za prijavu: 
Wednesday, June 30, 2021
Vrsta posla: 
Nije navedeno
Angažman: 
Nije navedeno
Grad: 
Zagreb
Država: 
Croatia
Potrebne kvalifikacije: 
- VSS (prednost je matematičko, informatičko ili srodno usmjerenje)
- orijentiranost k rješavanju problema i završavanju započetih procesa
- posjedovanje analitičkih sposobnosti i kritičkog razmišljanja
- sposobnost primjene teorijskih znanja i vještina u rješavanju konkretnih zadataka
- samoinicijativnost i proaktivnost
- odgovornost prema radnim zadatcima
- napredno poznavanje Excel-a i ostalih MS Office alata
- spremnost na brzo učenje i usvajanje novih vještina i znanja
- spremnost za rad u malom timu i individualno
- interes za dugoročnim radom u TV i Digital svijetu
 
Prednosti:
- susreo/susrela si se s metodologijom mjerenja televizijske gledanosti te koristio/koristila Ariannu u dosadašnjim poslovima
- poznaješ alate za mjerenje posjećenosti internet portala (Google Analytics, Gemius, SimilarWeb i sl.)
- imaš prethodno iskustvo u softver developmentu
- prethodno iskustvo rada u području analize i obrade podataka
- poznavanje metoda i trendova u području analitike i istraživanja
- visoka razina organiziranosti i samoinicijativnosti u obavljanju zadataka