Community Manager
Community Manager
Bahus d.o.o.
U saradnji sa marketing menadžerom kompanije svakodnevno osmišljavanje i kreiranje sadržaja, vođenje naloga na društvenim mrežama i aktivna komunikacija sa korisnicima.
Aktivnosti koje posao uključuje:
- Objavljivanje postova
- Moderisanje sadržaja i diskusija
- Aktivno učešće u diskusijama
- Praćenje, nadzor i analiza korisničke aktivnosti
- Komunikacija sa korisnicima putem digitalnih kanala komunikacije
- Kanalisanje korisničkih sugestija i kritika u analize i izveštaje
- Podsticanje korisnika na aktivnost
- Učešće u unapređenju i istraživanju zadovoljstva korisnika
- Pisanje blogova
- Stalno praćenje i primena novih alatki i aplikacija korisnih za poboljšanje online prisustva
Kontakt i prijava: Infostud
Rok za prijavu:
Saturday, September 13, 2014
Vrsta posla:
Nije navedeno
Angažman:
Nije navedeno
Grad:
Beograd
Država:
Serbia
Potrebne kvalifikacije:
- Visoko obrazovanje (prednost imaju kandidati sa završenim studijama povezanim sa marketingom, medijima ili komunikologijom)
- Računarska i Internet pismenost (obavezno odlično poznavenje MS Office-a)
- Tečno poznavanje engleskog jezika
- Napredno poznavanje rada na društvenim mrežama i sa alatima koje one nude
- Izražene sposobnosti pisanja i prezentovanja
- Izražen smisao za timski rad
- Dobre organizacione sposobnosti
- Sposobnost samostalnog delovanja
- Izražena kreativnost i odgovornost u rešavanju poslovnih zadataka
- Izražena proaktivnost i želja za učenjem
- Spremnost na fleksibilno radno vreme
Prednost će imati kandidati koji imaju:
- Iskustvo u kreiranju i vođenju online zajednica
- Iskustvo u novinarstvu i marketingu
- Poznavanje marketinga i odnosa sa javnošću
- Iskustvo u pisanju (copywriting)