Community Manager

Community Manager

Bahus d.o.o.
U saradnji sa marketing menadžerom kompanije svakodnevno osmišljavanje i kreiranje sadržaja, vođenje naloga na društvenim mrežama i aktivna komunikacija sa korisnicima.
 
Aktivnosti koje posao uključuje:
  • Objavljivanje postova
  • Moderisanje sadržaja i diskusija
  • Aktivno učešće u diskusijama
  • Praćenje, nadzor i analiza korisničke aktivnosti
  • Komunikacija sa korisnicima putem digitalnih kanala komunikacije
  • Kanalisanje korisničkih sugestija i kritika u analize i izveštaje
  • Podsticanje korisnika na aktivnost
  • Učešće u unapređenju i istraživanju zadovoljstva korisnika
  • Pisanje blogova
  • Stalno praćenje i primena novih alatki i aplikacija korisnih za poboljšanje online prisustva

Kontakt i prijava: Infostud

Rok za prijavu: 
Saturday, September 13, 2014
Vrsta posla: 
Nije navedeno
Angažman: 
Nije navedeno
Grad: 
Beograd
Država: 
Serbia
Potrebne kvalifikacije: 
  • Visoko obrazovanje (prednost imaju kandidati sa završenim studijama povezanim sa marketingom, medijima ili komunikologijom)
  • Računarska i Internet pismenost (obavezno odlično poznavenje MS Office-a)
  • Tečno poznavanje engleskog jezika
  • Napredno poznavanje rada na društvenim mrežama i sa alatima koje one nude
  • Izražene sposobnosti pisanja i prezentovanja
  • Izražen smisao za timski rad
  • Dobre organizacione sposobnosti
  • Sposobnost samostalnog delovanja
  • Izražena kreativnost i odgovornost u rešavanju poslovnih zadataka
  • Izražena proaktivnost i želja za učenjem
  • Spremnost na fleksibilno radno vreme
Prednost će imati kandidati koji imaju:
  • Iskustvo u kreiranju i vođenju online zajednica
  • Iskustvo u novinarstvu i marketingu
  • Poznavanje marketinga i odnosa sa javnošću
  • Iskustvo u pisanju (copywriting)