Privatizacija medija – poslednji put?

privatizacija medija u srbiji

Privatizacija medija – poslednji put?

Dva suprotna pogleda na medijsku reformu u Srbiji – Sindikat i NUNS.

Radoica Milosavljević, Kruševljanin koji se bavi proizvodnjom plastične ambalaže i bio je dugogodišnji funkcioner SPS-a, izlicitirao je u prvom krugu ovogodišnje privatizacije u Srbiji osam lokalnih medija (RTV “Pančevo”, RTV “Kruševac”, RTV Kragujevac, RTV Caribrod, RTV Brus, TV Požega, TV Pirot i Centar za informisanje novi Kneževac), supruga jednog fudbalera kupuje novosadsku televiziju “Apolo”, Autor-servis “Zoki” kupio je list “Pančevac”. Niko se nije javio da po ponuđenoj ceni kupi TANJUG i novosadski “Dnevnik”, koji idu po nižoj ceni u drugi krug privatizacije.

Ovo su samo neki od rezultata poslednjeg ciklusa privatizacije medija u Srbiji. Sindikat novinara Srbije (SINOS) imao je suprotne stavove o privatizaciji od Asocijacije medija i novinarskih udruženja okupljenih u Medijsku koaliciju (Udruženje novinara Srbije, Nezavisno udruženje novinara, Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Asocijacija nezavisnih elektronskih medija - ANEM i Lokal pres).

Za media.ba svoje ocene medijske reforme iznose Dragana Čabarkapa, predsednica SINOS-a i Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a.

Dragana Čabarkapa

Dragana Čabarkapa, predsednica Sindikata Novinara Srbije je jedna od najupornijih protivnica privatizacije medija u Srbiji.

NUNS - pitanje vlasništva nije ključno pitanje

Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a bio je deo Medijske koalicije koja je bila za privatizaciju medija u Srbiji.