Zašto obratiti pažnju na Pinterest u promociji medijskog sadržaja

Zašto obratiti pažnju na Pinterest u promociji medijskog sadržaja

Zašto obratiti pažnju na Pinterest u promociji medijskog sadržaja

Iako Pinterest postoji više od jedne decenije, izdavači medija su ga uglavnom ignorisali, ali ta platforma može biti korisna za sticanje nove publike i rasta prihoda.

foto: pixabay

Platforma za vizuelno pretraživanje Pinterest ima aktivnije korisnike od Twittera i na njoj možete pronaći alate za izgradnju lojalne publike na društvenim mrežama i istražiti neiskorištene načine prihoda. Pinterest funkcioniše na spremanju i dijeljenju fotografija i video zapisa, a korisnici te mreže mogu sačuvati svoje fotografije ili video zapise tako što prave kategorije koje se nazivaju “ploče” (eng. boards). Ako “pinovanje” ostvari visok angažman korisnika poput spremanja i mnogobrojnih impresija, to može generisati prilično važan promet za određenu web stranicu.

Šta Pinterest predstavlja za medijske kuće?

Važno je istaći da ne postoje očigledni načini da se Pinterest koristi za vijesti. Ljudi ga uglavnom koriste da pronađu inspiraciju za nešto – od putovanja, dizajna enterijera pa do ideja za kuhanje. Za razliku od Instagrama ili TikToka, korisnici ne dolaze na Pinterest da lajkuju objave drugih ljudi ili da skroluju kroz najnovije priče. Zapravo, sadržaj na Pinterestu nije čak ni hronološki poredan što ga čini neprikladnim za objavljivanje vijesti, ali istovremeno vrlo zanimljivim za otkrivanje sadržaja o sekciji “lifestyle“ i stvaranje prihoda.

Journalism.co.uk kao primjer navodi profil na Pinterestu pod nazivom Rafinery29 koji je poznat po modnim i wellness sadržajima, a sada je tu platformu počelo koristiti za priče o nekretninama i finansijama što im je donijelo nova poslovna partnerstva i prilike.

Prema Pinterestovom izvještaju o predviđanjima za 2022. godinu, pojmovi poput „investicionih savjeta“ ili „časopisi o finansijskom planiranju“ porasli su za 195 posto, odnosno 90 posto u posljednje dvije godine, uglavnom zahvaljujući korisnicima koji pripadaju generaciji milenijala.

Potencijal e-trgovine

Kao što pokazuju najnovija predviđanja Reutersovog instituta za 2022., većina medijskih brendova imaju kombinovani model prihoda koji uključuje plaćanje čitatelja, oglase, događaje a ponekad i e-trgovinu. Očekuje se da će se kupovina putem društvenih mreža pokrenuti ove godine, jer se druge vizuelne platforme poput Instagrama, TikToka i Snapa oslanjaju na ovu oblast.

Sa lansiranjem sekcije „Idea Pins„ u maju prošle godine, Pinterest je sada olakšao organizacijama da povećaju angažman publike i zarade putem reklama i sponzorstava. Pinovi za ideje omogućavaju da dodate do 20 stranica povezanih slika i videozapisa kroz koje korisnici mogu skrolati kako bi dobili ono što traže u jednom potezu. Ti pinovi su također opremljeni tehnologijom vizualnog pretraživanja i opcijom pregleda „probanja„, zbog čega je ploča „Most Wanted„ profila Refinery29 pobrala najviše utisaka tokom božićnog perioda.

Mediji već koriste Pinterest

Redakcije poput NPR-a i New York Timesa također koriste Pinterest za promicanje svog sadržaja. Oni su tako kreirali niz ploča poput Valentinovo ili Portret slavnih koje prikazuju vizualni rad izdavača.

Druge medijske kuće, kao što su NBC Sports, The Times i Sunday Times, The Guardian, LA Times i Daily Mirror, takođe su prisutni na Pinterestu koji koriste uglavnom za promicanje sadržaja u vezi sa dizajnom enterijera, mode, hrane, putovanja i kulture.

Izvor: Journalism.co.uk

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.