IFRA: platforma za novinsku industriju

Organizacija

IFRA: platforma za novinsku industriju

IFRA je međunarodna organizacija čiji je cilj uspostavljenje veza između štampanih i novih medija.

Kao jedina međunarodna organizacija tog tipa, IFRA je značajna platforma za ostvarivanje različitih kontakata između izdavačkih kuća, distributera štampe i medijske industrije.  Trenutno ima više od 3000 članova iz 80 zemalja kojima obezbjeđuje pristup velikom broju međunarodnih konferencija, seminara i treninga, te ustupa različite izvještaje i druge publikacije.

Od svog formiranja 1961. godine u vrijeme kada su evropski izdavači počeli uvoditi upotrebu boje u štampanju novina, IFRA je dramatično proširila opseg svog djelovanja, a trenutno je fokusirana na probleme vezane za uticaj novih medija na proizvodnju štampe, te na razvoj medijskih strategija i novih biznis modela.

IFRA-in cilj je uspostavljenje veza između štampanih i novih medija. Pored toga što je domaćin najvećem međunarodnom sajmu novinske industrije svakog oktobra, IFRA tokom godine organizuje više od 100 regionalnih izložbi, međunarodnih konferencija, seminara, radionica i treniga širom svijeta.

U saradnji sa različitim međunarodnim organizacijama, IFRA inicira istraživačke projekte čiji rezultati se objavljuju u redovnim izvještajima. Također, IFRA izdaje međunarodni mjesečnik na pet jezika pod nazivom “IFRA Magazine”, s fokusom na razvoj strategije i tehnologije za novinsku industriju, a prati i dinamiku azijskih štampanih medija.

Članovi organizacije imaju pristup različitim publikacijama, medijskim istraživanjima i servisima, bazama podataka, expertskim programima edukacije po posebnim trening metodama, a pristupna članarina varira od veličine medijske organizacije, tiraža, broja uposlenih, itd… Jedan od sadržaja na web sajtu organizacije dostupan besplatno je direktorij kompanija iz cijelog svijeta koji nude usluge ili servis printanim medijima u oblasti oglašavanja, dizajna, štampanja, online publikacija, menadžmenta, itd. Web sajt organizacije nudi također i besplatan kalendar svih najvažnijih događaja (konferencije, seminari, sajmovi, treninzi) čiji je fokus budućnost printanih medija.

U vrijeme kada se novinska industrija suočava sa velikim izazovima i problemima, IFRA djeluje kao nezavisni partner razvijajući nove koncepte poput npr. medijske konvergencije. IFRA vodi dva “Newsplex” trening centra za multimedijsko novinarstvo koji su jedinstveni u svijetu. Ovi centri locirani u  Darmstadtu u Njemačkoj  i na Univerzitetu u South Carolina u Colubmia, SC, USA apliciraju najnoviju tehnologiju u praksi, kreirajući nove standarde efikasnog i odgovornog korištenja novih tehnologija za novinare i medijske kuće.

Pogledajte IFRA video o budućnosti vijesti: