Link, 10/10

Publikacija

Link, 10/10

Novi broj Linka, časopisa za medijske profesionalce koji izdaje Media Art Service International iz Novog Sada, donosi, između ostalog, sljedeće članke:

•  Medijska strategija i perspektive za emitere (Zlatan Begović)
Tekst može da se tretira kao prilog javnoj raspravi koja se vodi povodom Medijske studije sa preporukama za reformu medijske scene izrađene za potrebe Ministarstva kulture, uz podršku EU i OEBS-a. Zanimljiv podatak je da su novinarska udruženja (UNS, NUNS i NUNV) sa ANEM-om i Lokal Press-om usaglasila stavove o studiji koji se odnose na transparentnost vlasništva i zabranu medijske koncentracije, kao i uspostavljanje ravnopravnog tretmana svih medija na tržištu.

•  Brzina je ključ pobede (Sanja i Marijana)
Ako je suditi po broju dobijenih nagrada, Jugoslav Ćosić jedan je od najznačajnijih novinara u Srbiji koji se bave društveno-političkim temama. Za časopis LINK, Jugoslav govori o emisijama koje je radio, svom novinarskom iskustvu i viđenju medija. „I najozbiljniji i najteži TV razgovori imaju u osnovi tzv. šou supstancu, odnosno dramaturgiju. Dobar informativni program osim vesti ima u sebi i dramu i duel, borbu za istinu i trku sa vremenom.”, tvrdi Jugoslav.

 

•  Privatnost (Dušan M. Stojković)
Pravo na privatnost se može definisati kao pravo lica na nedostupnost drugih ljudi javnosti u pogledu onoga što ih se ne tiče. Pravo na privatnost predstavlja divnu stvar koja ne bi bila toliko komplikovana da ne postoji sloboda informisanja. Zbog toga je prisutna stalna napetost između onih koji brane svoje pravo na privatnost i onih koji brane svoje pravo da zadiru u nečiju privatnost.

•  IBC 2010 II (Siniša Isakov)
U skladu sa naslovom sesije „Stanje u medijskoj industriji - da li smo bolji od najgorih“ predsedavajući je zapravo provocirao učesnike da odgovore na pitanje kakva nam je budućnost sada kada je recesija prošla, i da li su promene koje su se tokom poslednje dve godine dogodile, trajne? Na ovo za medije važno pitanje, odgovor se tražio kako tokom konferencije, tako i tokom poslovnih i neformalnih skupova na IBC 2010, među skoro pedeset hiljada prisutnih poslenika.

•  Kako izgleda život sa nekim ko radi na medijima (Darko Ćirić)
“Pakao, pakao, pakao, pakao, pakao, vesti, vesti, pakao, pakao, pakao, a jesi li čuo..., a da li znaš šta se desilo, pakao, pakao, zamisli molim te, kako me nerviraju, vesti, vesti, spuštanje na zemlju, još uvek slećemo, spavanje... i sutra je novi dan... rokovi kratki, neću stići...”, u najkraćem odgovor je autora teksta.