Facebook predstavio novi dizajn
Facebook predstavio novi dizajn
Još jedan novi dizajn korisničkih novosti na Facebook-u izazvao je komentare o sličnosti sa drugim društvenim mrežama, pogotovo Google+ i Twitterom.
Predstavljen kao "personalizirane novine", novi izgled korisničkih vijesti na Facebooku, glavne promjene u novom dizajnu su veće slike, više feedova vijesti i konzistentnost dizajna sa mobilnim platformama. Novi dizajn je uvelike inspirisan izgledom mobilnih aplikacija i, imajući na vidu da korisnici sve češće pristupaju Facebooku putem tableta i mobilnih telefona, dizajn prati isti izgled bez obzira na način pristupa, što do sada nije bio slučaj. Korisnici se sada mogu prijaviti na tematske liste vijesti, a za one koji su se žalili na sistem sortiranja vijesti, dostupan je hronološki prikaz.
Redizajn novosti najznačajnija je promjena u izgledu i funkcionisanju Facebook-a od uvođenja Timeline-a krajem 2011. i ubrzo je, nakon što ju je Mark Zuckerbeg predstavio na jučerašnjoj press konferenciji, izazvala komentare o sličnosti sa izgledom Google+ stranice, Instragramovim fokusom na velike slike i Twitterovim listama.