Kako će izgledati novinarski posao u budućnosti?

Kako će izgledati novinarski posao u budućnosti?

Kako će izgledati novinarski posao u budućnosti?

Futurologinja Amy Webb predviđa kako će izgledati novinarski poslovi u bliskoj budućnosti.

Reporter, menadžer društvenih mreža, grafički dizajner i producent multimedije neki su od opisa poslova koji će u narednim godinama doživjeti značajne promjene, smatra Amy Webb, futurologinja i osnivačica kompanije Future Today Institute, koja se bavi praćenjem društvenih trendova i predviđanjem njihovih posljedica i koja je svoja predviđanja predstavila prošle sedmice tokom godišnje konferencije Asocijacije online medija (ONA) u Denveru.

Poslovi izvještavanja, provjeravanja tačnosti informacija, stilskog uređivanja teksta, produkcije sadržaja za web i drugi u narednih desetak godina biće zamijenjeni ili transformisani u poslove menadžera platformi, producenta augmentirane stvarnosti, istraživača podataka i algoritama i urednika za kompjuterski kod. Webb naglasak stavlja na razvoj novih tehnologija, te kao glavne promjene u redakcijama izdvaja uvođenje timova za data novinarstvo, automatizirano korisničko iskustvo, razvoj internet botova i korištenje tehnologija virtualne i augmentirane stvarnosti.

 

 

Webb smatra da će istraživački timovi u redakcijama sve više koristiti automatizirane operacije analize dokumenata, te da će redakcije prebaciti fokus na interaktivne forme, što će dovesti do potrebe za uvođenjem novih specijalizacija. Predviđanja koja je iznijela Webb izazvala su reakcije medijskih radnika na Twitteru, od kojih se neki pitaju da li će se njihov posao uskoro naći u lijevoj koloni, dok drugi smatraju da će "pješački posao" pronalaženja činjenica i njihovog provjeravanja uvijek biti osnova novinarstva.

Izvor: Journalism.co.uk, ONA16, Poynter