Kalifornija zabranila glasne reklame na streaming servisima

Kalifornija zabranila glasne reklame na streaming servisima
Zakon bi mogao postaviti nacionalni standard i smanjiti jačinu zvuka širom SAD-a.
foto: Pixabay
Kalifornija je naredila streaming servisima, kao što su Netflix, Hulu, Amazon Prime i YouTube, da osiguraju da jačina zvuka ne poraste naglo tokom reklama.
“Čuli smo stanovnike Kalifornije glasno i jasno - oni ne žele reklame na jačini zvuka većoj od one na kojoj su prethodno uživali u programu”, rekao je guverner Kalifornije Gavin Newsom koji je potpisao zakon kojim se zabranjuje pretjerano glasno oglašavanje na streaming platformama.
Zakon prisiljava streaming platforme da se pridržavaju postojećih propisa koji su televizijskim emiterima od 2010. godine ograničavali jačinu zvuka reklama na kablovskoj i radiodifuznoj televiziji. Od tada je Federalna komisija za komunikacije zahtijevala od radiodifuznih stanica i kablovskih kanala da osiguraju da reklame imaju istu prosječnu jačinu zvuka kao i programi koje prekidaju, a streaming servisi su do sada bili izuzeti.
Prijedlog zakona 576 Senata Kalifornije predstavio je Tom Umberg, senator države Kalifornije. Zakonodavni direktor Zach Keller mu se prošle godine požalio da iznenadna buka tokom reklamnih pauza ometa san njegove novorođene bebe Samanthe.
“Prijedlog zakona inspirisan je bebom Samanthom i svakim iscrpljenim roditeljem koji je konačno uspavao bebu, samo da bi glasna reklama poništila sav taj trud“, rekao je Umberg nakon što je Newsom potpisao prijedlog zakona.
Zakon donosi prijeko potreban mir
“Prijedlog zakona 576 donosi prijeko potreban mir i tišinu kalifornijskim domaćinstvima osiguravajući da reklame na streaming platformama nisu glasnije od emisija koje zapravo želimo gledati“, dodao je.
Politico je izvijestio da je zakon tokom ovog ljeta naišao na otpor holivudskih giganata. Udruženje filmskih umjetnika (Motion Picture Association) i Savez inovatora u streamingu (Streaming Innovators Alliance), koji zajedno predstavljaju kompanije poput Disneyja, Paramounta, Amazona i Netflixa, protivili su se zakonu, tvrdeći da reklame na streaming platformama dolaze iz više različitih izvora i da ih je teško kontrolisati. Odustali su od protivljenja zakonu nakon što je Umberg dodao zakonske odredbe koje štite streamere od tužbi koje pokreću privatne stranke.
The Guardian piše da bi ovaj prijedlog zakona mogao postaviti nacionalni standard i smanjiti jačinu zvuka širom zemlje.
Streameri se moraju pridržavati novih ograničenja jačine zvuka od jula 2026. godine.
___
Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.