Twitter ukinuo brojač shareova medijskog sadržaja

Twitter ukinuo brojač shareova

Twitter ukinuo brojač shareova medijskog sadržaja

Uklanjanje brojača shareova, koje je Twitter najavio već u oktobru, iznenadilo je ali i frustriralo pojedine izdavače.
 
Twitter je odlučio prestati sa prikazivanjem broja shareova neke vijesti putem ove društvene mreže, te tako ugrozio jedan od načina na koji su mediji mogli procjenjivati popularnost određenog sadržaja kojeg objave. Nakon ovog poteza, brojač shareova sasvim je nestao sa stranica koje su ga dosad koristile, uključujući i Slate, Huffington Post, Entertainment Weekly i brojne manje organizacije.
 
„Želimo da se vrati taj brojač jer nam je značajan. On je, pored komentara, snažno sredstvo kojim pokazujemo da postoji konverzacija o tome o čemu pišemo. Želimo signalizirati čitateljima da se razgovor odvija“, izjavio je Dan Check, potpredsjednik magazina Slate.
 
Twitter se na ovakav potez odlučio kako bi pojednostavio svoju platformu, ubrzao proces tehnoloških unapređenja, ali i zbog činjenice da API kojeg su izdavači koristili za brojanje shareova sadržaja, nije bio oficijelan i sasvim tačan, navode iz ove kompanije.
 
Kako bi u budućnosti pristupili ovim informacijama, izdavači će morati platiti za korištenje Twitterove platforme Gnip, čija će cijena varirati – od 300 do 50.000 dolara mjesečno, u zavisnosti od opsežnosti podataka koje je potrebno obraditi.