Associated Press na udaru novina

Associated Press na udaru novina

Novinska agencija Associated Press na udaru je kritika štampanih medija zbog visokih cijena pretplate i fokusiranja svojih sadržaja na potrebe interneta i televizije.

Kako javlja Wall Street Journal, urednici američkih dnevnih listova su nezadovoljni „neosjetljivošću“ AP-ja prema finansijskim problemima u kojima se u posljednje vrijeme našla novinska industrija.

Tradicionalno okrenut prema novinama, AP je, vođen interesom čitatelja i oglašivača, posljednjih godina fokus okrenuo prema online i tv medijima, te svoje sadržaje počeo oblikovati prema njihovim potrebama. Uloženo je u razvoj video i foto novinarstva, a sekcije o sportu, zabavi i biznisu su proširene. Tako se među najvećim klijentima AP-ja trenutno nalaze Yahoo i Google, koji predstavljaju značajnu konkurenciju štampanim medijima. Niz američkih dnevnih novina, uključujući New York Daily Post, počeo je sprovoditi mjere smanjivanja svoje zavisnosti od vijesti koje dostavlja Associated Press.

AP je najavio da planiraju smanjivanje pretplate za oko 80% svojih članova.

Izvor: The Wall Street Journal