SAD: Generacija Y prezasićena izbornim vijestima

SAD: Generacija Y prezasićena izbornim vijestima

Prema istraživanju Univerziteta Northwestern, mladi u Americi se osjećaju bombardovani vijestima o nadolazećim predsjedničkim izborima.

Kako prenosi Media Channel, kvalitativno istraživanje sprovedeno u Chicagu pokazalo je da se članovi tzv. generacije Y (17-22 godine) smatraju prezasićenim online vijestima o nadolazećim američkim predsjedničkim izborima. Novi glasači žele imati informacije o kandidatima i njihovim programima, ali preferiraju izvore vijesti koji ove informacije izlažu na jednostavan i jasan način.

Istraživanje, čiji je cilj bio pronaći načine za povećanje interesa mladih za web vijesti o izborima, pokazalo je da korištenje humora, interaktivnih sadržaja i povezivanja sa web zajednicama  može biti kontraproduktivno i umanjiti dojam profesionalnosti, te se preporučuje korištenje čistog dizajna, linkova i jasno naglašavanje najvažnijeg.

Izvor: Media Channel