Duže i istraživačke priče ipak privlače pažnju čitalaca

Istraživanje: Duže i istraživačke priče ipak privlače pažnju čitalaca

Duže i istraživačke priče ipak privlače pažnju čitalaca

Duže priče ne moraju nužno značiti i manji broj zainteresovanih čitalaca, dok fotografije nisu uvijek dovoljne da bi privukle pažnju, neki su od zaključaka istraživanja o angažmanu čitalaca koje je proveo Američki institut za štampu.
 
Foto: Pixabay
 
Duge priče prolaze dobro kod čitalaca i čitaju se temeljito, kako putem mobitela, tako i putem drugih uređaja. Priče koje su duže od 1.200 riječi, izazovu 23 posto više angažmana, 45 posto više preporuka i povećavaju broj pregleda za 11 posto, pokazalo je istraživanje.
 
Nakon dvije godine rada i analize više od 400.000 članaka, istraživači Američkog instituta za štampu počinju uviđati određene generalne obrasce načina na koji se može privući i zadržati pažnja čitalaca u digitalnom okruženju.
 
Uobičajena pretpostavka da je bolje pisati kraće članke, može se jedino još primijeniti na pretraživanje sadržaja putem računara tokom radnog vremena, kaže Tom Rosentsiel, izvršni direktor Američkog instituta za štampu.
 
Generalno gledajući, fotografije, kao i audio i videoklipovi, povećavaju angažman do 19 posto, ali sve zavisi od teme članka. Tako, u člancima koji se odnose na vladu, fotografije mogu povećati angažman i do 75 procenata, vjerovatno jer daju humanu notu nečemu što bi inače bilo suhoparno.
 
S druge strane, fotografije nemaju utjecaja na angažman čitalaca kada je riječ o tekstovima o hrani i njenoj konzumaciji. Tako se čini da, na primjer, prilikom pretraživanja mjesta pogodnog za izlazak na večeru, fotografije nemaju velikog značaja za čitaoce.
 
Jedna od velikih promjena koje bi izdavači mogli napraviti bila bi povećana produkcija velikih istraživačkih priča. Istraživanje je, naime, pokazalo da, ukoliko u obzir uzmemo cjelokupni čitalački angažman, takve priče rangiraju za 48 posto bolje od drugih sadržaja.
 
Kompletna analiza na engleskom jeziku dostupna je na ovom linku.