Evaluacija medijskog pokrivanja predizborne kampanje
Evaluacija medijskog pokrivanja predizborne kampanje
U cilju informisanja javnosti o ponašanju medija za vrijeme predizborne kampanje, iz Media Plana pokrenuta je evaluacija medijskog pokrivanja za vrijeme predizborne kampanje, na način da se ispita objektivno i ravnomjerno medijsko pokrivanje političkih subjekata i njihovih platformi kako bi građani bili bolje informisani i u mogućnosti da donesu bolje odluke na izborima.
Foto: Media Plan
Cilj monitoringa, ističu iz Media Plana, jeste da predstavi profesionalnu, sveobuhvatnu i objektivnu procjenu političke različitosti, tačnosti i ravnomjernosti u prenošenju informativnog sadržaja i pokrivanju trenutnih zbivanja u zemlji prateći rad devet TV servisa, tri radiostanice, šest novina i četiri internet medija.
Prikupljeni rezultati će biti objavljeni u četiri izvještaja o monitoringu ponašanja medija za vrijeme predizborne kampanje i dostavljeni javnosti, medijima, akterima civilnog društva, političkim strankama i međunarodnoj zajednici. Sažetak glavnih rezultata za sedmicu prije i prvu sedmicu zvanične predizborne kampanje već su dostupni na stranici Media Plana u sklopu prvog preliminarnog izvještaja predstavljenog 19.9. u Sarajevu.
Izvor: Media Plan