Facebook korisnicima prepušta odluku o kredibilitetu izvora vijesti

Facebook korisnicima prepušta odluku o kredibilitetu izvora vijesti

Facebook korisnicima prepušta odluku o kredibilitetu izvora vijesti

Dvije milijarde korisnika Facebooka odlučivat će koji su medijski izvori vrijedni povjerenja.

Facebook nastavlja sa planom da vrati "društveno" u "društvene mreže", te je, nakon najave koja je uzdrmala izdavačku industriju da će se uskoro news feed sastojati isključivo od objava porodice i prijatelja korisnika, objavljeno i da će u borbu protiv lažnih vijesti na mreži uključiti upravo - korisnike. Tako će dvije milijarde Facebook korisnika odlučivati o tome kojim se izvorima vijesti može vjerovati, te će oni najviše rangirani imati prioritet na toj mreži. 

Najava je naišla na nevjericu i neodobravanje medijske zajednice, čiji predstavnici ovakvu metodologiju smatraju nepouzdanom i "apsurdnom", te postavljaju pitanje kako će zapravo korisnici odlučivati ko je vjerodostojan, a ko ne. Promjena bi mogla ići u korist ideološki naklonjenim medijima, koji bi mogli biti označeni kao vrijedni povjerenja zbog toga što se njihovo izvještavanje poklapa sa stavovima određenih korisnika.

Izvor: New York Times, Washington Post