Mediji trebaju biti proaktivni u predizbornom periodu

Mediji trebaju biti proaktivni u predizbornom periodu

Mediji trebaju biti proaktivni u predizbornom periodu

Mediji bi trebali nametati teme i imati proaktivan pristup prema političkim kandidatima u toku izbornog procesa, istakli su danas učesnici  radionice o predizbornom izvještavanju održane u Tuzli.

Učesnici skupa su se složili da u bh. medijima nedostaje kritičkog pristupa u toku predizbornog procesa. Poručeno je da mediji treba da poštuju zakonska pravila o izvještavanju u predizbornom periodu ali da pored svega moraju imati odgovornost prema građanima i pomoći im u donošenju odluke na izborima.

"Mediji nerijetko zanemare činjenicu da trebaju zadovoljiti informacijske potrebe građana, odnosno birača. Veoma je bitno političkim kandidatima nametati lokalne teme i podsjećati na obećanja političara, kao i izbalansirati zastupljenost političkih kandidata i prezentirati većinska očekivanja i mišljenja građana", kazao je Najil Kurtić, profesor Filozofskog fakulteta u Tuzli.

Marko Divković, predsjednik Udruženja BH novinari, kazao je da ne postoji vlast koja ne želi manipulisati medijima i staviti ih pod svoju kontrolu.

"Kroz svoje novinarsko iskustvo suočavao sam se sa raznim pritiscima. To je sastavni dio ove profesije. Novinar mora da se zaštiti od ucjena, manipulacija i drugih pritisaka kako bi sačuvao svoj kredibilitet i profesionalne principe", kazao je on.

Kurtić je istaknuo da su se kampanje velikim dijelom preselile na portale i društvene mreže.

"I tu je zastupljeniji onaj ko ima više novca. Vrijeme je da se taj medijski prostor na neki način reguliše", kazao je  Kurtić.

Radionicu je organizovalo Udruženje BH novinari i Klub novinara Tuzla u saradnji sa Koalicijom za slobodne i poštene izbore "Pod lupom".