Srbija: Ne daj da te spinuju

Srbija: Ne daj da te spinuju

Srbija: Ne daj da te spinuju

Multimedijalna kampanja „Ne daj da te spinuju“, sa ciljem ukazivanja na značaj provjeravanja i kritičkog odnosa prema informacijama počinje danas (24.03) u Srbiji na osam radio i televizijskih stanica, ali i društvenim mrežema, naročito Twitteru.

Foto: Media Centar Beograd

Osnovni cilj kampanje je da se kod onih koji prate medije, prije svega mladih, razvije kritičko mišljenje i analitički odnos prema informacijama koje primaju i podignu profesionalni standardi novinara i poštovanje etičkog kodeksa novinara. Kampanja je najavljena na konferenciji za novinare kojoj su prisustvovali Dinko Gruhonjić, predsjednik Nezavisnog društva novinara Vojvodine, Miloš Čolović, menadžer online zajednice Agencije P.R.A kao i Nenad Milosavljević, urednik portala Njuz.net
 
O važnosti medijske pismenosti predsjednik Nezavisnog društva novinara Vojvodine izjavio je da je važno da konzumenti medijskih sadržaja budu svjesni da je u medijima sve više propagande a sve manje objektivnog izvještavanja i da ni mediji neće u tolikoj mjeri moći da spinuju ukoliko oni koji su sa druge strane ne budu više vjerovali svemu što pročitaju. Nenad Milosavljević, urednik satiričnog portala Njuz.net konstatovao je da mediji često pristupaju informacijama neoprezno i bez provjere.

Izvor: MC.rs