TikTok zabranio monetizaciju političarima i političkim strankama uoči američkih izbora

TikTok zabranio monetizaciju političarima i političkim strankama uoči američkih izbora

TikTok zabranio monetizaciju političarima i političkim strankama uoči američkih izbora

Političari više neće moći zarađivati na sadržaju koji postavljaju na svoje kanale.
 
foto: Olivier Bergeron on Unsplash
 
U susret nadolazećim izborima u Sjedinjenim Američkim Državama TikTok je od juče, 21. septembra, zabranio monetizaciju političkih računa na platformi, javlja Mashable.
 
Političari i političke stranke više nemaju pristup funkcijama monetizacije, što kreatorima sadržaja omogućava zarađivanje na onome što su postavili na svoje kanale. Osim toga, politički računi više se ne mogu oglašavati na TikToku. Politički računi uključuju političare, političke stranke, kao i entitete kojima upravlja vlada. Potpuni popis računa koji se kvalifikuju kao politički su objavljeni na web stranici TikToka.
 
U narednih nekoliko sedmica TikTok će suzbiti objavljivanje videa političara u kojima traže donacije ili usmjeravanje političkih stranaka na stranice za online donacije, saopštila je kompanija, što znači da političari više neće moći tražiti donacije na platformi.
 
U saopštenju za medije, TikTok je naveo i da postoje ograničene okolnosti u kojima će državnim računima biti dopušten pristup oglašavanju na toj platformi. Na primjer, oglašavanje buster vakcina protiv COVID-a 19 i dalje će biti dopušteno, ali će sve vladine organizacije morati sarađivati s predstavnikom TikToka kako bi se oglašavale.
 
TikTok je prethodno zabranio sve političke oglase uoči američkih izbora 2020., a ova nova zabrana pristupa političkih računa funkcijama oglašavanja dodatno će pojačati tu zabranu.
 
Ova objava TikToka je jedna u nizu ažuriranja koje je kompanija objavila uoči američkih izbora koji će se održati u novembru. U augustu su počeli s uvođenjem “Izbornog centra” koji će služiti za borbu protiv dezinformacija. 
 
Kompanija, koja ima više od milijardu mjesečnih korisnika širom svijeta, sebe opisuje “prije svega kao platformu za zabavu”, ali ipak sve više privlači politički sadržaj. Istraživači koji prate neistine na mreži kažu da je TikTok na putu da postane glavni centar političkih dezinformacija, a predizborna kampanja je već obilježena teorijama zavjere i agresivnom retorikom.
 

___

Želite sedmični pregled vijesti, analiza, komentara i edukacija za novinare u Inboxu Vašeg e-maila? Pretplatite se na naš besplatni E-bilten ovdje.