Serijal: mediji i izbori

Serijal: mediji i izbori

Serijal: mediji i izbori

Komentari i analize posvećeni medijskom tretmanu predizborne kampanje.

Foto: Izbori.ba

Konsaltika, naša dika

Kako je BN televizija prodala svoje gledaoce jednoj stranci i koaliciji koju ona predvodi.

RAK podsjeća na obavezu praćenja Općih izbora

Službeni početak izborne kampanje za Opće izbore u BiH je 12. septembra 2014. godine i traje 30 dana.

Portali, politika i predizborni mjesec

Naš saradnik prati bh internet prostor u vrijeme predizborne kampanje.

Predizborno sarenilo

Fotograf Jim Marshall bilježi za Media.ba predizbornu kampanju na ulicama bh gradova.

RTRS- ov predizborni mrak na kraju tunela

Kakav je Dnevnik 2 na RTRS- u prvog dana predizborne kampanje? Upravo predizborni. Najpredizborniji od svih.

Cunami ispraznosti

Kako je zabilježen početak predizborne kampanje SBB-a u Dnevnom Avazu.

Predizborni muk u gradiću Twin Peaks

Zašto su mnogi mediji na području TK kampanji pristupili bez posebnog entuzijazma.

Predizborni cirkus: ponovo u našem (internetskom) selu

Aleksandar Brezar o predizbornoj upotrebi interneta i društvenih medija.

Predizborno šarenilo Vol.2

Predizborna kampanja na ulicama bh gradova kroz objektiv Jima Marshalla.

Deja Vu

Kako izgleda predizborni matrix na domaćim internet portalima?

BH novinari: Monitoring medija tokom predizborne kampanje

Tokom predizborne kampanje za Opće izbore BH novinari će raditi na monitoringu 21 medija u BiH.

Golub tihomir

Situacija u kojoj je zatečen tim Mustafe Cerića i vic o Muji koji pokušava da pomuze kravu.

Spinokio i istina

Koji profesionalni standardi važe za Avaz kao privatno glasilo i za FTV koja to nije.

Ima li izbora na izborima?

Predstaviti balansirano sve političke subjekte u predizbornom informativnom programu nije ni najmanje lak posao.

RTRS, s ljubavlju iz Moskve

Kad se predizborni program izmjesti u specijalizovane emisije, a Dnevnik koristi kao poligon za propagandu.

Evaluacija medijskog pokrivanja predizborne kampanje

Prikupljeni rezultati će biti objavljeni u četiri izvještaja o monitoringu ponašanja medija za vrijeme predizborne kampanje.

Sudbina povratnika od Europe do Bosne

Kako jedna stranka koristi snažnu povratničku inicijativu za predizborne svrhe.

Jasan pogled izdaleka

Izbori u BiH stranim medijima, bh. dijaspora na izborima- pogled iz Londona.

Izbori 2014: za šta služi internet?

Kako stranke, naročito one sa predsjedničkim kandidatima, izlaze na kraj sa vlastitim prisustvom na internetu.

Ne bih glasao, nema para

"Samo nam generalni štrajk može pomoći".

Izbori 2014: SDA najviše utrošila na kampanju

U prvoj sedmici predizborne kampanje, stranke su potrošile 267.000 KM na zakup prostora u elektronskim i štampanim medijima.

Etika klikova

Treća je sedmica predizborne kampanje. Propagandne mašinerije su se zahuktale.

Medijsko rvanje sa dosadom

Mediji u RS-u su se utopili u stranačku učmalost čineći ove izbore još dosadnijim. Gotovo suvišnim.

Socijalne mreže jače nego u prošlosti

Izvještavanje o izborima - ovisno, neprofesionalno i često primitivno.

 Huškanje zabilježeno u 102 slučaja medijskog izvještavanja

Nositelji nepriličnog govora su u najvećem broju politički kandidati ili lideri političkih stranaka.

Glas građana na Fejsu i Tviteru

Politolog Jasmin Mujanović o medijima i izborima u BiH.

Aleksandar Brezar

Na društvenim mrežama je Lagumdžijin govor ostao u sjeni njegovog maničnog ponašanja.

Medijska svađa u SDA porodici

Medijsko izvještavanje kao kolateralna šteta unutarstranačkog sukoba.

Ublehom na ublehu

Zašto čovjek za razumijevanje člana 9.6. Izbornog zakona treba imati postdiplomski.

Kako će izgledati RTRS ako pobjedi opozcija?

Kao predizborni informativni program BN televizije?

Jim Marshall

Fotograf Jim Marshall i fotografije predizborne kampanje širom Hercegovine.

Aleja lipa

Prizori snimljeni na današnji dan, prije dvije godine u Aleji lipa. Bio je dan lokalnih izbora.

Kampanju smo preživjeli, valjda ćemo i vlast

Rezime predizborne kampanje na bh internet portalima.

Strah od guštera

Kakva je veza Kemala Malovčića sa izbornim procesom u BiH?

Baloni

Kada prođu izbori, manje ćemo slušati o običnom čovjeku i običnim ljudima.

Odbijanje odgovornosti

O (ne)odgovornosti kandidata koji su se odbili pojaviti na Javnom servisu BiH.

Velika obmana ili za bolju vlast nam treba socijalni pokret a ne glasački listić

Da živim u Bosni, ja bih izašla na glasanje, ali bih glasala za Alana Forda za predsjednika.