Američka novinska asocijacija izbacuje riječ "novine" iz naziva

Američka novinska asocijacija izbacuje riječ "novine" iz naziva

Američka novinska asocijacija izbacuje riječ "novine" iz naziva

Američka novinska asocijacija ove sedmice mijenja svoje ime u Medijska alijansa, u skladu sa činjenicom da su štampana izdanja postala samo jedan dio aktivnosti njenih članova i da medijske kuće danas sve više zarađuju putem online izdanja.

Newspaper Association of America postaje News Media Alliance, u potezu koji oslikava promjene na medijskom tržištu, kako u SAD-u, tako i globalno.

Broj novina u SAD-u pao je u posljednjih osam godina za oko 700 naslova, a mnogi od najprominentnijih članova udruženja, poput Washington Posta i New York Timesa, iako izdavači štampanih izdanja, veliki broj čitatelja nalaze online.

Još jedan od razloga promjene imena su i medijske kuće koje objavljuju isključivo online i koje, zbog toga što ne objavljuju štampano izdanje, nisu mogle biti članovi udruženja, poput Buzzfeeda ili Independent Journal Review-a.

Američko udruženje urednika novina (ASNE) napravilo je isti korak prije nekoliko godina, promijenivši naziv u Američko udruženje urednika vijesti.

“'Novine' više nisu dovoljno velika riječ da obuhvate sve ono što je industrija vijesti danas. Budućnost industrije je mnogo šira", kaže u objašnjenju odluke, u razgovoru za New York Times, David Chavern, izvršni rukovodilac udruženja, uspostavljenog 1887. godine.

Izvor: New York Times