Istraživanje: Televizija sve manje popularna među mladima
Istraživanje: Televizija sve manje popularna među mladima
Istraživanje koje su provele asocijacije NATPE i Consumer Electronics u suradnji sa kompanijom E-Poll Market Research pokazalo je da samo 55% mladih u Sjedinjenim Američkim Državama smatra televiziju primarnom platformom za konzumiranje video sadržaja, a predviđa se da će prenosna računala, pametni telefoni i ostali mobilni uređaji postati dominantni mediji u bliskoj budućnosti.
Foto: Pixabay
U izvještaju se navodi i da Generacija Y (dobna skupina rođena poslije 1980. godine) više cijeni pretplatu na Netflix-u od tradicionalne i kablovske televizije. Stoga, ne iznenađuje podatak da 84% pripadnika ove demografske skupine prati televizijske sadržaje putem stream servisa. Kada je u pitanju praćenje televizijskih emisija, 54% mladih ove sadržaje gleda u orginalnim terminima, a 33% njih putem DVR uređaja.
S druge strane, pored tradicionalne i kablovske televizije, pripadnici Generacije X spadaju među najveće korisnike DVR uređaja i usluge ''video na zahtjev''. Pomenuta usluga među ovom populacijom koristi se i više puta sedmično, dok se DVR uređaji većinom koriste kako bi se izbjegle oglašivačke poruke.