• YouTube

Vijesti i događaji

ONA: Nagrade za online novinarstvo

31/05/2008

ONA: Nagrade za online novinarstvo

Nagrada

Online News Association (ONA) dodjeljuje nagradu za digitalno novinarstvo u 12 kategorija.  Ove godine osnovane su 2 nove kategorije: Najbolje online novinarstvo za vanenglesko govorno područje  i online video prezentacija. Iznosi nagrada dostižu i do 5000 $.

Kategorije:
- nagrada za javnu službu - Knight Award for Public Service
- nagrada za najbolje online novinarstvo - General Excellence in Online Journalism
- nagrada za najbolje novinarstvo - vanenglesko govorno područje - General Excellence in Online Journalism, non-English
- nagrada za udarne vijesti - Breaking News
- nagrada za specijalne novinarske sajtove - Specialty Site Journalism
- nagrada za istraživačko novinarstvo - Investigative Journalism
- nagrada za multimedijalnu prezentaciju priče - Multimedia Feature Presentation
- nagrada za online tematsko izvještavanje - Online Topical Reporting
- nagrada za online komentar - Online Commentary
- nagrada za izvanrednu upotrebu digitalnih tehnologija  - Outstanding Use of Digital Technologies
- nagrada za studentsko novinarstvo - Student Journalism
- nagrada za online video prezentaciju - Online Video Journalism

Uslovi učešća za kategoriju "General Excellence in Online Journalism, non-English":
Ova kategorija nagrađuje websiteove koji nisu na engleskom jeziku, a koji uspješno ispunjavaju uredničku misiju, efektno služe svojoj publici, povećavaju upotrebu karakteristika weba i predstavljaju najviše novinarske standarde. Sajt će biti procijenjen na osnovu sadržaja, interaktivnosti, dizajna, navigacije i community alata.

Potrebno dostaviti:
- URL-ove sa 3 primjerka originalnog online izvještavanja u posljednjih 12 mjeseci koji dokazuju kvalitet njihovog online novinarstva
- 3 primjerka dizajna i inovacije u navigaciji i objašnjenje kako je ono pomoglo korisnicima
- Tri primjera kreativne upotrebe online tehnologije u posljednjih 12 mjeseci, od novih vidova digitalnog novinarstva, multimedija, do korisničke interakcije.
- Kratko objašnjenje kako je inkorporiran sadržaj kojeg kreiraju korisnici i metode uključivanja publike u razvoj sajta
- URL-ove dokumentarnog dokaza od strane bilo koje profesionalne organizacije koja je podržala web npr. nagrade, finansiranje, inovacije...

Više informacija ovdje.

Izvor: IJNET.org