Seminar "Javne kampanje i lobiranje"

Seminar "Javne kampanje i lobiranje"
Kako osmisliti i realizirati uspješnu kampanju? Kako promovirati ideju, steći podršku javnosti i promijeniti stavove pojedinaca o pitanjima od društvenog značaja? Prijavite se na seminar koji organizuje Mediacentar u saradnji sa Privrednom komorom Kantona Sarajevo „Javne kampanje i lobiranje”
Mediacentar i Privredna komora Kantona Sarajevo 11. marta/ožujka 2009 organizuju seminar „Javne kampanje i lobiranje” namijenjen svima čiji rad podrazumijeva planiranje i realizaciju komunikacijskih kampanja. Seminar će se održati u prostorijama Privredne komore KS.
Cilj seminara: Pružiti znanje neophodno da osmislite i realizirate uspješnu kampanju za javno informisanje u cilju promoviranja ideje, sticanja podrške javnosti i promjene ponašanja/stava pojedinaca u vezi sa pitanjima od društvenog značaja. Pored toga ovaj program će omogućiti set komunikacijskih aktivnosti koje se mogu usmjeriti na donosioce odluka, a kroz intenzivne praktične vježbe osposobit će vas za osmišljavanje i realizaciju zagovaračkih kampanja u sklopu komunikacijske strategije.
Program seminara: Javno mnjenje i podrška javnosti su ključ za svaku aktivnost od društvenog značaja koja kompaniji/instituciji/organizaciji donosi pozitivan imidž. Cilj svake kampanje za javno informiranje je podići nivo svijesti i razumijevanja o ideji koju želimo promovirati, te kojom postižemo zacrtane ciljeve aktivnosti. Druga svrha kampanja infomisanja javnosti jeste da osiguraju informacije o konkretnim pitanjima (našim aktivnostima), kao što su: novi zakoni, bankovne usluge, sakupljanje fondova za djecu sa posebnim potrebama, renoviranje spomenika i sl.
Pored javnih kampanja, dio modernih komunikacijskih programa su često i kampanje zagovaranja (advocacy), tj. kampanju uvjeravanja donosioca odluka i javnosti uopšte u potrebu tražene promjene. U svijetu, a sada i kod nas, tehnike lobiranja neophodne su za profesionalce u odnosima s javnošću.
Predavači:
Asja Čengić, analitičar komunikacija i glasnogovornik UNDP BiH;
Sevima Sali-Terzić, viša pravna savjetnica u Ustavnom sudu BiH
Bilješka o predavačima:
Asja Čengić, analitičar komunikacija i glasnogovornik UNDP BiH. Radila je i kao šef PR odjela Visokog sudskog i tužilačkog vijeća gdje je bila zadužena za PR i komunikacije odjela i uređivački sadržaj. Nekoliko godina je radila kao PR menadžer i portparol Sarajevo Film Festivala, ali i kao regionalni službenik za odnose s javnošću/informisanje pri Uredu visokog predstavnika za BiH. Po završetku studija, Asja Čengić je radila u EURO RSCG u Pragu i Studio Marketing JWT u Sarajevu, radeći na brojnim kampanjama i marketinškim programima. Za Publikum radi na modulu Javne kampanje.
Sevima Sali-Terzić, viša pravna savjetnica u Ustavnom sudu BiH, radila je kao direktorica Global Rights – Partners for Justice u Bosni i Hercegovini, američke nevladine organizacije koja se bavi zagovaranjem u oblasti ljudskih prava, a ekspert je za oblast ljudskih prava i zagovaranje na zakonodavnom nivou. Predavač je za oblast zagovaranja i lobiranja.
Prijava
Rok za podnošenje prijava je 6.mart/ožujak 2009.
Obrazac za prijavu preuzmite ovdje.
Kotizacija za jednog polaznika:
Članice Komore: 250 KM. + PDV
Popust: tri i više polaznika iz iste kompanije: 200 KM+ PDV.
Nečlanice Komore: 350 KM. + PDV
Popust: tri i više polaznika iz iste kompanije: 300 KM+ PDV
Kotizacija se uplaćuje na žiro račun Komore:
Raiffeisen bank BiH
1610000004560078
Javni prihod 722 599